Job 7 van 8


Report this listing

Solliciteren



Helpdeskmedewerker ICT (38/38)


Functie

Als helpdesk medewerker ICT ben je mee verantwoordelijk voor de dagelijkse digitale ondersteuning van de medewerkers van het lokaal bestuur Aartselaar.
Je beantwoordt de talrijke vragen van de medewerkers op een klantvriendelijke manier en je verzorgt de nodige hardware en software voor nieuwe medewerkers of medewerkers die van functie veranderen.

Jouw voornaamste takenpakket bestaat uit:

  • technische ondersteuning van de diensten in hun dagdagelijkse werking:
  • nieuwe toepassingen, installaties en aankopen van hard- en software;
  • beheer van technische maatregelen in functie van de informatieveiligheid;
  • oplossen van incidenten en structurele problemen in de technische infrastructuur.

Jouw profiel

Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker die over de volgende competenties beschikt:

  • samenwerken;
  • klantgerichtheid;
  • verantwoordelijkheid nemen;
  • communiceren;
  • initiatief;
  • zorgvuldigheid;
  • analyseren;
  • oordeelsvorming;
  • innoveren;
  • integriteit;
  • loyaliteit;
  • vertrouwelijkheid;
  • flexibiliteit.
  • Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen
  • Een opvolgsysteem voor voorraden bijhouden (verbruik van losse stukken, ...)

Aanbod

Wij bieden je een gevarieerd takenpakket en je komt terecht in een aangenaam team waar je zowel ondersteuning vindt als autonomie verkrijgt. Een competitief loon op baremiek niveau (C) - bruto € 2.258,22 zonder anciënniteit -  wordt versterkt door onze extralegale voordelen zoals meeneembaarheid van alle relevante jaren ervaring, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, 35 dagen verlof, fietsvergoeding, abonnement openbaar vervoer, etc.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht